Direktlänk till inlägg 10 september 2010

Rubrik saknas

Av Leone Hernehult - 10 september 2010 12:22

Hejsan!

Då var man tillbaka på jobb eter stockholmsresan och allt börjar bli som vanligt igen,min ångest har lagt sig lite och jag går nu och väntar på ett kuvert med op tid. Att prata med vänner och familjen gör gott!

Det jobbiga är min dödsångest vet inte varför jag ska vara så rädd för att dö..det är en jobbig åkomma och säkert ett hån mot de som verkligen brottas med sjukdomar som innebär döden...men jag kan inte hjälpa det bara sån jag är! Men jag jobbar på det lovar,varje dag!!


Idag är det fredag och jag har städat lite här hemma med bra musik från spotify...nu bloggar jag litegrann,sen ska vi dra iväg:)

Ida ska sova hos sin kusin Wilma och jag peter och Elias ska på super cross i göteborg,det ska bli en upplevelse...

Imorgon fyller svärmor 60år så då blir det kalas!!

En trevlig helg väntas alltså:)

Hoppas ni alla som läser min blogg får en underbar helg med vänner och familj!

Kramar

 
 
Madde

Madde

16 september 2010 11:11

Jag om nån har sån jäkla dödsångest, jag tror jag ska dö hela tiden. Tyvärr så blev det värre när mamam gick bort =(
Visst är det jobbigt att gå och känna så ?! Det tar så mycket energi...

http://maddesvardag.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Leone Hernehult - 22 februari 2011 09:10

Nää....idag är ingen bra dag! Inte igår heller:( Har nyss legat influensa sjuk och är inte riktigt kry efter detta ännu...men när man ser att det vänder börjar något annat...suck..   Har tyckt det gått så bra med maten och illamåendet den sis...

Av Leone Hernehult - 19 februari 2011 08:53

Ja eller hur man nu stavar det! Jag vet borde skämmas skaffar en blogg för att följa min viktresa osv och sen inte uppdaterar den MEN....har haft och har fortfarande problem med denna blogg den har krånglat med lösenord och varit väldigt trög när j...

Av Leone Hernehult - 7 november 2010 12:29

Hej! Helgen har varit okej,för nu är den ju redan slut...snurrar jorden fortare?! Jag menar när jag var barn tyckte jag tiden gick så långsamt...aldrig fyllde man år eller aldrig hände det där roliga man längtade efter eller julafton var ju såå l...

Av Leone Hernehult - 5 november 2010 14:32

Lite flummigt var det förra inlägget givetvis är det Julafton jag bett om semester för:) surrar mkt i huvudet nu:) ...

Av Leone Hernehult - 5 november 2010 14:25

Hejsan!! Jo jag lever och nej inget datum för op ännu! Jag blir galen av att bara vänta och vänta....så omotiverad till allting just nu! Jobbigt med barnens pappa...jobbigt med väntan på op...och detta att inte kunna planera någonting! bett om ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Leone


Ovido - Quiz & Flashcards